Reisijate kogunemine, avatud jaamapuhvet
OSKA konverents TÖÖTURG-HARIDUS
OSKA konverentsirong marsruudil TÖÖTURG-HARIDUS väljus 30. novembril 2017 Balti jaama ootepaviljonist, Tallinnast.
Ettekanded:
Kuidas on Töötukassa OSKA tulemusi kasutanud? – Reelika Leetmaa, Töötukassa juhatuse liige
Kupeevestluste tulemused ja küsimused Mentimeter´ist:
Videosid konverentsi esinemistest saad vaadata Euroopa täiskasvanuhariduse veebikeskkonnast EPALE
Vaheklipid tänavaintervjuudest
SÕIDUPLAAN
Konverentsirongi väljumine, avamine - Mait Palts, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja peadirektor
Kitsarööpmelisel raudteel „porgandid“ kaugele ei sõida ehk koolisüsteemi ja tööturu vahelised pudelikaelad – Tiia Randma, OSKA arendusjuht
Miks on vaja sõiduplaani, kui nagunii tuleb raudteeremont või halvad lumeolud ehk miks on vaja tööjõudu ja oskusi prognoosida?
Yngve Rosenblad, OSKA peaanalüütik; Reelika Leetmaa, Töötukassa juhatuse liige; Merit Luik, Tartu Tamme Gümnaasiumi õpetaja ja karjäärikoordinaator
Avatud restoranvagun
Kas tahame sihtjaama jõuda või teeme lihtsalt lõbusõitu ehk ühiskonna vajadus vs noorte karjäärivalikud
Jaak Nigul, Tarmeko KV OÜ juhatuse liige; Marcus Ehasoo, Eesti Õpilasesinduste Liidu aseesimees; Anna Gramberg, SA Innove Tartumaa Rajaleidja keskuse karjäärinõustaja; Hendrik Voll, Tallinna Tehnikaülikooli õppeprorektor
Vagunivestlus kupeekaaslastega: Kuidas viia paremini kokku noorte karjäärivalikud ja ühiskonna vajadused?
Avatud jaamapuhvet
Kas vedurijuht valib rongi või rong vedurijuhi ehk kaua veel saab tööandja töötajat valida?
Kadi Tamkõrv, Omniva personali- ja tugiteenuste valdkonna juht; Siim Riisenberg, Kehtna Mõisa OÜ juhatuse esimees; Kristjan Lepik, Teleport; Priit Pihlakas, Rowan Engineering OÜ mehaanikainsener;
Gert Lees, Tartu Kutsehariduskeskus, Rakett69 finalist
Vagunivestlus kupeekaaslastega: Kuidas sobitada töötajate ootusi ja tööandja võimalusi?
Jaamakorraldaja ja vagunisaatja aruanne - Mart Laidmets, Haridus- ja Teadusministeeriumi asekantsler ja Indrek Maripuu, Loovusait OÜ
Rööpaseadja lehvitus